Hoe werkt de messenger chat?
Via de messenger chat kunt u vragen stellen aan iemand van de gemeente. Doordat de chat live is, beantwoorden onze medewerkers uw vragen zo snel mogelijk. Het voordeel van de messenger chat is dat u niet op de website van de gemeente hoeft te blijven. Wanneer wij reageren op uw vraag, krijgt u een melding te zien. Zelfs als u de computer heeft afgesloten en opnieuw opstart, krijgt u een melding als wij hebben gereageerd. Op deze manier kunt u altijd in contact blijven met ons.
Let op! Denk wel aan uw privacy tijdens het gebruik van de messenger chat. Geef nooit zomaar uw burgerservicenummer of geboortedatum. Wilt u wel persoonlijke gegevens met ons bespreken? Neem dan telefonisch contact op via 14 0321.
Heeft u een grotere uitzoekvraag wat ons meer tijd kan kosten? Vul dan daarvoor het contactformulier in. De afdeling zal dan met u contact opnemen.
Openingstijden messenger chat
We behandelen chatberichten tijdens kantooruren, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur. We streven ernaar om u binnen een halfuur antwoord te geven.
Hoe ziet de messenger chat eruit?
De messenger chat is rechts onderaan de pagina te vinden. Als u op het groene bolletje klikt, komt er een chatscherm naar boven. Stel daar uw vraag en kom in contact met één van onze medewerkers.
Voorbeeld: