Messenger chat

Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet op de website vinden? Dan hebben wij een messenger chat. Via deze chat kunt u de vraag stellen en komt u in contact met één van onze medewerkers. Onze medewerkers zijn er voor u binnen onze openingstijden!

Hoe werkt de messenger chat?

Via de messenger chat kunt u vragen stellen aan iemand van de gemeente. Doordat de chat live is, beantwoorden onze medewerkers uw vragen zo snel mogelijk. Het voordeel van de messenger chat is dat u niet op de website van de gemeente hoeft te blijven. Wanneer wij reageren op uw vraag, krijgt u een melding te zien. Zelfs als u de computer heeft afgesloten en opnieuw opstart, krijgt u een melding als wij hebben gereageerd. Op deze manier kunt u altijd in contact blijven met ons.

Let op! Denk wel aan uw privacy tijdens het gebruik van de messenger chat. Geef nooit zomaar uw burgerservicenummer of geboortedatum. Wilt u wel persoonlijke gegevens met ons bespreken? Neem dan telefonisch contact op via 14 0321.
Heeft u een grotere uitzoekvraag wat ons meer tijd kan kosten? Vul dan daarvoor het contactformulier in. De afdeling zal dan met u contact opnemen.

Openingstijden messenger chat

We behandelen chatberichten tijdens kantooruren, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur. We streven ernaar om u binnen een halfuur antwoord te geven.

Hoe ziet de messenger chat eruit?

De messenger chat is rechts onderaan de pagina te vinden. Als u op het groene bolletje klikt, komt er een chatscherm naar boven. Stel daar uw vraag en kom in contact met één van onze medewerkers.

Voorbeeld: