Melding of klacht openbare ruimte
Meldingen op de kaart
U kunt zien op de kaart of er al een melding aanwezig is in de buurt van uw constatering en wat de status of afhandeling is van de melding. Een afgehandelde melding blijft nog twee weken zichtbaar op de website, waarna deze van de kaart verwijderd wordt.
Bij spoed belt u ons altijd via 14 0321. Buiten kantoortijden kan het zijn dat u de voicemail van de piketmedewerker moet inspreken. Wij luisteren deze berichten altijd af. Spoedmeldingen zijn:
- verstopte straatkolk, water op straat;
- storing aan een pompgemaaltje (een brandend lampje op de kast);
- rioolverstoppingen van het hoofdriool (Bij klachten door rioolverstoppingen in uw woning of op uw terrein, moet u zelf actie ondernemen of contact leggen met een loodgieter);
- verzakkingen van de weg als gevolg van rioollekkage;
- stank in uw woning;
- verstopte duiker;
- gladheid;
- gevaarlijke situaties op de weg, gat in het wegdek.